Tidsplan
- Driftstart sker helgen 15-16 februari.
- Orderstopp kommer att ske onsdag 12/2 klockan 12:00, för utleverans från vårt lager torsdag 13/2. Lagret kommer därefter att starta utleveranser från vårt lager tisdagen den 18/2.
Möjliga risker och förseningar
Under en övergångsperiod finns ett antal möjliga risker och utmaningar som vi vill att du som kund bör vara medveten om.
- Fördröjningar i leveranser: Medan vi anpassar oss till det nya lagersystemet kan vissa förseningar förekomma i leverans av varor. Vi arbetar aktivt med att minimera dessa förseningar, men kortare förseningar kan tyvärr uppstå.
- Ökad svarstid vid kundserviceförfrågningar: Under denna period kan vårt kundserviceteam behöva längre svarstider då vi hanterar frågor kring det nya systemet. Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter och ber om din förståelse under denna övergång.
Vad vi gör för att minimera riskerna Vi har förberett oss noggrant inför denna uppgradering och har en projektgrupp som säkerställer att övergången blir så smidig som möjligt. Vi uppskattar ditt tålamod och förståelse under denna period. Om du har några frågor eller behöver ytterligare information, tveka inte att kontakta vår kundtjänst via 0470-446 50 eller order@abena.se.
Vi är här för att hjälpa dig!
Med vänlig hälsning,
ABENA AB